Acta NoN Verba / Djela ne riječi.
|
post # 1 | 29.08.2011 , 10:51 PM
|
Naziv igre: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad Žanr: FPS Proizvođač: Tripwire Interactive Izdavač: Tripwire Interactive Platforme: PC Datum izlaska: 13. rujan, 2011. Očekujemo: Najrealnije WW2 online napucavanje do sada.
Jeste li se možda zaželjeli igre na tematiku Drugoga svjetskoga rata? Po mogućnosti FPS igre? U slučaju da jeste onda čekanju uskoro dolazi kraj jer idući mjesec stiže Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad.
Unazad nekoliko godina može se primijetiti stagnacija igara WW2 tematike. Koji je točno razlog tomu, ne bismo htjeli nagađati, ali vjerujemo da je Modern Warfare serijal ima svoje prste u tome. Budući da su igre sa modernom tematikom preplavile tržište, ponekad nam dođe da se vratimo u 40-te godine prošloga stoljeća. Tu uskače Red Orchestra 2 koji se kao i njezin prethodnik drži istočnoga bojišta gdje su se sukobljavali Wehrmacht i Crvena armija. Zahvaljujući developerima dobili smo priliku da prije većine iskusimo kako se boriti na strani Rusije ili Njemačke te da svoje dojmove podijelimo s vama.
GAMEPLAY ISTOČNOG BOJIŠTA
Prije nego krenemo s našim zapažanjima iz bete, spomenut ćemo nekoliko stvari koje nas čekaju u igri. Heroes of Stalingrad sadržavat će borbe do 64 igrača, 10 mapa i šest modova za igranje. Osim toga tu su različiti gameplay elementi poput sustava zaklona iz prvoga lica, različitih ozljeda, sustava vatrene podrške, penetracije metka, realne balistike te statistike napredovanja.
Stvar goleme važnosti u svim FPS igrama odnosi se na osjećaj pucanja i na samu atmosferu prilikom napucavanja s drugim ljudima ili kompjuterskim upravljanim protivnicima. Red Orchestra 2 ovdje u najmanju ruku briljira jer odlično dočarava razliku među oružjima. Najbolji primjer odnosi se između automatske i obične puške, gdje se nakon svakog ispaljenog metka treba repetirati. Dok automatska puška dominira u zatvorenim prostorima zbog brzine pucanja, obična je ipak bolja na veće udaljenosti zbog manjeg trzaja i lakšeg ciljanja. Igra osim automatskih i običnih pušaka sadržava još pištolje, protutenkovske puške te eksplozive.
Red Orchestra 2 briljira u napucavanju jer odlično dočarava razliku među oružjima.
Jedna od većih novosti u igri odnosi se na sustav zaklona. Zaklon može biti sve što je dovoljno veliko da vas zaštiti. No kako u igri postoji penetracija metka, neće baš svaki zid ili ograda biti idealno mjesto za skrivanje. Dok ste u zaklonu imate dvije opcije: jedna je da izvirite dovoljno za korištenje nišana, dok je druga pucanje naslijepo. Budući da igra ima detaljan sustav ranjavanja čak i kada pucate naslijepo možete dobiti metak u ruku. Sustav ozljeda dijeli se na lagane i teške. Lagane možete zaliječiti zavojima, dok kod teških zavoj neće pomoći jer ćete jednostavno iskrvariti.
Uz sustav ozljeda tu je još i mogućnost zastrašivanja neprijatelja tako da se na njega otvori vatrena podrška. Ovo je vrlo dobro dočarano jer kada meci lete oko vas ili artiljerija pada u vašoj blizini, ekran će vam postati crno bijel, sve će se izobličiti i teže ćete disati što će utjecati na ciljanje.
Prilikom ulaska na mapu i odabira strane za koju se želite boriti, morate odabrati klasu. Svaka klasa ima različitu opremu. Pa već uz spomenuta oružja različite klase imaju različite mogućnosti. Tako će zapovjednik moći davati naredbe ostalim igračima, zvati vatrenu podršku ili avion za izviđanje, dok vođe timova imaju mogućnost da se vojnici spawnaju na njih. Ulazak u vozila isto tako ovisi o klasi, pa će samo posada vozila moći koristiti ista, dok će ostali biti zakinuti za njih. Nažalost svaki puta kada smo htjeli isprobati tenkove nismo uspjeli jer su klase bile zauzete, tako da će taj dio ostati za recenziju, osim ako i tamo ne bude sličnih grabežljivaca.
Jedna od stvari koje nismo uspjeli vidjeti u beti odnosi se na sustav napredovanja i dobivanja časti. Nakon završetka runde dobije se statistika koliko se neprijatelja ubilo kojim oružjem, koliko se iskustva dobilo i naravno, različite medalje. Sustav časti, osim što bi trebao pokazivati koliko je netko iskusan u igranju, služit će i za pristupanje serverima. Točnije rečeno, server admin imat će izbor da postavi potrebnu količinu „časti“ za pristupanje serveru. Teoretski, ovo je dobro zamišljeno, no moramo vidjeti kako će to funkcionirati u praksi, budući da količina vremena provedenog u igri ne znači koliko je netko zaista dobar. Još jedna od mogućnosti koje će admini imati odnosi se na dvije različite postavke realnosti. „Relaxed Realism“ sadržavat će informacije na ekranu, dok će „Realistic“ poslužiti onima koji su željni što realnijeg pristupa igri.
OSVAJANJE PODRUČJA NA MAPI
Uz tri dostupna moda u beti koje smo isprobali: Territory, Countdown i Firefight, u cijeloj igri trebaju se naći još: Multiplayer Campaign, Co-op Campaign i Skirmish. Cilj Territory moda pojašnjava sam naziv - jedna strana napada, a druga brani dok vrijeme ne iscuri ili se ne izgube sva pojačanja, odnosno osvoje se svi dijelovi mape. Zatim tu je Countdown koji je vremenski ograničen mod unutar kojeg se mora osvojiti određeno područje. Ovdje obrana ima samo jedan život, dok napadači imaju nekoliko valova pojačanja. Zadnji mod koji je ujedno i najnepopularniji za igranje jest Firefight odnosno Team Deathmatch. Budući da se cijeli koncept igre vrti oko toga da se prikaže što realnija borba onda shvaćate zašto se ovo najmanje igralo.
Red Orchestra 2 će za razliku od prošloga dijela imati i singleplayer kampanju koja bi nas trebala upoznati s igrom. Nažalost za više informacija o istoj morati ćete sačekati recenziju budući da se u beti nije mogla probati. Vidjeli smo tek da će kampanja sadržavati igranje s obje zaraćene strane. Sada nam jedino ostaje čekati 13. rujna za kada je određen datum izlaska, osim ako se ne dogodi još jedna odgoda, što nikako ne bi smo voljeli vidjeti.
SKRIVENI DRAGULJ?
Po sadržaju koji smo isprobali možemo reći da nas čekaju zanimljive borbe na istočnom bojištu. To govorimo iz jednog razloga – beta je pokazala da ova igra ima dosta toga za ponuditi, bilo da želite pješačku ili tenkovsku borbu koja je još detaljnija nego što je to bila u prošloj igri. Sa sigurnošću možemo reći da bi svi koji žele kvalitetno WW2 multiplayer iskustvo trebali baciti oko na ovaj naslov. Ukratko, Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad skriveni je dragulj koji zbog manjka marketinga dosta neopaženo prolazi kod daleko šire publike opčinjene Battlefield i Modern Warfare igrama.
Znamo da među vama ima dosta upravo spomenute BF3-MW3 publike, pa nas zanima: što vi mislite o ovoj igri? Je li WW2 tematika ponovno u usponu ili su ovo posljednji pokušaji njezinog oživljavanja?
http://www.extracafe.rs/avatar/22/679664.jpg http://www.extracafe.rs/avatar/87/050459.jpg
My Father was always in a good spirits, he loved Football. It makes me a bit sad because if he could enjoy seeing me now, what I have achivet, that would be a hight in his life.
BUT I AM SURE THAT HE WATCHES OVER ME FROM ABOVE.
CRISTIANO RONALDO ➐
|
|
| |
|
post # 2 | 31.08.2011 , 8:50 PM
|
U bice dobra.
|
|
| |
Acta NoN Verba / Djela ne riječi.
|
post # 3 | 31.08.2011 , 9:04 PM
|
Quote (Hitman-) U bice dobra. bice predobra 1 dio je isto dobar ali ce 2 biti puno bolji !
http://www.extracafe.rs/avatar/22/679664.jpg http://www.extracafe.rs/avatar/87/050459.jpg
My Father was always in a good spirits, he loved Football. It makes me a bit sad because if he could enjoy seeing me now, what I have achivet, that would be a hight in his life.
BUT I AM SURE THAT HE WATCHES OVER ME FROM ABOVE.
CRISTIANO RONALDO ➐
|
|
| |