Samo registrovani članovi mogu pisati porukice.
[Zatvori]

  • Page 1 of 1
  • 1
Archive - read only
Akcijskeee igre sa dobrom grafikomm..... !






26
poruka na forumu
1 -18



post # 1 | 21.09.2011 , 7:17 PM

Ova tema se odnosi na akcijeskeee igraaaa slicne call of duty serijalima...uglavnom misli na ratoveee ! :cilj ove teme je da se kad se prilozi neka igra napiseee nestooo njoj ! gledajte iz mog primjeraa ja cu pisati o igri koja mi se svidjelaaaa a ona je:

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad

Unazad nekoliko godina može se primijetiti stagnacija igara WW2 tematike. Koji je točno razlog tomu, ne bismo htjeli nagađati, ali vjerujemo da je Modern Warfare serijal ima svoje prste u tome. Budući da su igre sa modernom tematikom preplavile tržište, ponekad nam dođe da se vratimo u 40-te godine prošloga stoljeća. Tu uskače Red Orchestra 2 koji se kao i njezin prethodnik drži istočnoga bojišta gdje su se sukobljavali Wehrmacht i Crvena armija. Zahvaljujući developerima dobili smo priliku da prije većine iskusimo kako se boriti na strani Rusije ili Njemačke te da svoje dojmove podijelimo s vama.

GAMEPLAY ISTOČNOG BOJIŠTA

Prije nego krenemo s našim zapažanjima iz bete, spomenut ćemo nekoliko stvari koje nas čekaju u igri. Heroes of Stalingrad sadržavat će borbe do 64 igrača, 10 mapa i šest modova za igranje. Osim toga tu su različiti gameplay elementi poput sustava zaklona iz prvoga lica, različitih ozljeda, sustava vatrene podrške, penetracije metka, realne balistike te statistike napredovanja.

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad screenshot galerija

Stvar goleme važnosti u svim FPS igrama odnosi se na osjećaj pucanja i na samu atmosferu prilikom napucavanja s drugim ljudima ili kompjuterskim upravljanim protivnicima. Red Orchestra 2 ovdje u najmanju ruku briljira jer odlično dočarava razliku među oružjima. Najbolji primjer odnosi se između automatske i obične puške, gdje se nakon svakog ispaljenog metka treba repetirati. Dok automatska puška dominira u zatvorenim prostorima zbog brzine pucanja, obična je ipak bolja na veće udaljenosti zbog manjeg trzaja i lakšeg ciljanja. Igra osim automatskih i običnih pušaka sadržava još pištolje, protutenkovske puške te eksplozive.

Red Orchestra 2 briljira u napucavanju jer odlično dočarava razliku među oružjima.

Jedna od većih novosti u igri odnosi se na sustav zaklona. Zaklon može biti sve što je dovoljno veliko da vas zaštiti. No kako u igri postoji penetracija metka, neće baš svaki zid ili ograda biti idealno mjesto za skrivanje. Dok ste u zaklonu imate dvije opcije: jedna je da izvirite dovoljno za korištenje nišana, dok je druga pucanje naslijepo. Budući da igra ima detaljan sustav ranjavanja čak i kada pucate naslijepo možete dobiti metak u ruku. Sustav ozljeda dijeli se na lagane i teške. Lagane možete zaliječiti zavojima, dok kod teških zavoj neće pomoći jer ćete jednostavno iskrvariti.

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad screenshot galerija

Uz sustav ozljeda tu je još i mogućnost zastrašivanja neprijatelja tako da se na njega otvori vatrena podrška. Ovo je vrlo dobro dočarano jer kada meci lete oko vas ili artiljerija pada u vašoj blizini, ekran će vam postati crno bijel, sve će se izobličiti i teže ćete disati što će utjecati na ciljanje.

Prilikom ulaska na mapu i odabira strane za koju se želite boriti, morate odabrati klasu. Svaka klasa ima različitu opremu. Pa već uz spomenuta oružja različite klase imaju različite mogućnosti. Tako će zapovjednik moći davati naredbe ostalim igračima, zvati vatrenu podršku ili avion za izviđanje, dok vođe timova imaju mogućnost da se vojnici spawnaju na njih. Ulazak u vozila isto tako ovisi o klasi, pa će samo posada vozila moći koristiti ista, dok će ostali biti zakinuti za njih. Nažalost svaki puta kada smo htjeli isprobati tenkove nismo uspjeli jer su klase bile zauzete, tako da će taj dio ostati za recenziju, osim ako i tamo ne bude sličnih grabežljivaca.

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
Unazad nekoliko godina može se primijetiti stagnacija igara WW2 tematike. Koji je točno razlog tomu, ne bismo htjeli nagađati, ali vjerujemo da je Modern Warfare serijal ima svoje prste u tome. Budući da su igre sa modernom tematikom preplavile tržište, ponekad nam dođe da se vratimo u 40-te godine prošloga stoljeća. Tu uskače Red Orchestra 2 koji se kao i njezin prethodnik drži istočnoga bojišta gdje su se sukobljavali Wehrmacht i Crvena armija. Zahvaljujući developerima dobili smo priliku da prije većine iskusimo kako se boriti na strani Rusije ili Njemačke te da svoje dojmove podijelimo s vama.

GAMEPLAY ISTOČNOG BOJIŠTA

Prije nego krenemo s našim zapažanjima iz bete, spomenut ćemo nekoliko stvari koje nas čekaju u igri. Heroes of Stalingrad sadržavat će borbe do 64 igrača, 10 mapa i šest modova za igranje. Osim toga tu su različiti gameplay elementi poput sustava zaklona iz prvoga lica, različitih ozljeda, sustava vatrene podrške, penetracije metka, realne balistike te statistike napredovanja.

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad screenshot galerija

Stvar goleme važnosti u svim FPS igrama odnosi se na osjećaj pucanja i na samu atmosferu prilikom napucavanja s drugim ljudima ili kompjuterskim upravljanim protivnicima. Red Orchestra 2 ovdje u najmanju ruku briljira jer odlično dočarava razliku među oružjima. Najbolji primjer odnosi se između automatske i obične puške, gdje se nakon svakog ispaljenog metka treba repetirati. Dok automatska puška dominira u zatvorenim prostorima zbog brzine pucanja, obična je ipak bolja na veće udaljenosti zbog manjeg trzaja i lakšeg ciljanja. Igra osim automatskih i običnih pušaka sadržava još pištolje, protutenkovske puške te eksplozive.

Red Orchestra 2 briljira u napucavanju jer odlično dočarava razliku među oružjima.

Jedna od većih novosti u igri odnosi se na sustav zaklona. Zaklon može biti sve što je dovoljno veliko da vas zaštiti. No kako u igri postoji penetracija metka, neće baš svaki zid ili ograda biti idealno mjesto za skrivanje. Dok ste u zaklonu imate dvije opcije: jedna je da izvirite dovoljno za korištenje nišana, dok je druga pucanje naslijepo. Budući da igra ima detaljan sustav ranjavanja čak i kada pucate naslijepo možete dobiti metak u ruku. Sustav ozljeda dijeli se na lagane i teške. Lagane možete zaliječiti zavojima, dok kod teških zavoj neće pomoći jer ćete jednostavno iskrvariti.

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad screenshot galerija

Uz sustav ozljeda tu je još i mogućnost zastrašivanja neprijatelja tako da se na njega otvori vatrena podrška. Ovo je vrlo dobro dočarano jer kada meci lete oko vas ili artiljerija pada u vašoj blizini, ekran će vam postati crno bijel, sve će se izobličiti i teže ćete disati što će utjecati na ciljanje.

Prilikom ulaska na mapu i odabira strane za koju se želite boriti, morate odabrati klasu. Svaka klasa ima različitu opremu. Pa već uz spomenuta oružja različite klase imaju različite mogućnosti. Tako će zapovjednik moći davati naredbe ostalim igračima, zvati vatrenu podršku ili avion za izviđanje, dok vođe timova imaju mogućnost da se vojnici spawnaju na njih. Ulazak u vozila isto tako ovisi o klasi, pa će samo posada vozila moći koristiti ista, dok će ostali biti zakinuti za njih. Nažalost svaki puta kada smo htjeli isprobati tenkove nismo uspjeli jer su klase bile zauzete, tako da će taj dio ostati za recenziju, osim ako i tamo ne bude sličnih grabežljivaca.

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad screenshot galerija

Jedna od stvari koje nismo uspjeli vidjeti u beti odnosi se na sustav napredovanja i dobivanja časti. Nakon završetka runde dobije se statistika koliko se neprijatelja ubilo kojim oružjem, koliko se iskustva dobilo i naravno, različite medalje. Sustav časti, osim što bi trebao pokazivati koliko je netko iskusan u igranju, služit će i za pristupanje serverima. Točnije rečeno, server admin imat će izbor da postavi potrebnu količinu „časti“ za pristupanje serveru. Teoretski, ovo je dobro zamišljeno, no moramo vidjeti kako će to funkcionirati u praksi, budući da količina vremena provedenog u igri ne znači koliko je netko zaista dobar. Još jedna od mogućnosti koje će admini imati odnosi se na dvije različite postavke realnosti. „Relaxed Realism“ sadržavat će informacije na ekranu, dok će „Realistic“ poslužiti onima koji su željni što realnijeg pristupa igri.
Unazad nekoliko godina može se primijetiti stagnacija igara WW2 tematike. Koji je točno razlog tomu, ne bismo htjeli nagađati, ali vjerujemo da je Modern Warfare serijal ima svoje prste u tome. Budući da su igre sa modernom tematikom preplavile tržište, ponekad nam dođe da se vratimo u 40-te godine prošloga stoljeća. Tu uskače Red Orchestra 2 koji se kao i njezin prethodnik drži istočnoga bojišta gdje su se sukobljavali Wehrmacht i Crvena armija. Zahvaljujući developerima dobili smo priliku da prije većine iskusimo kako se boriti na strani Rusije ili Njemačke te da svoje dojmove podijelimo s vama.


Fajlovi: 1531531.gif (713.8 Kb)
Benjo









712
poruka na forumu
16 -89



post # 2 | 22.09.2011 , 9:22 AM

mafia 2

Postoje dvije vrste ljudi… Oni, kojima se sviđam i oni, koji nemaju ukusa…



  • Page 1 of 1
  • 1
Search: