Srđanova matematika
|
|
|
post # 1 | 30.10.2011 , 5:46 PM
|
Srđanova matematika
-revizija sadašnje matematike-
Marjanović Srđan
M.Biljanica
16201 Manojlovce
ms.biljanica@gmail.com
Uvod : Ja mislim da je sadašnja matematika ogranićena i grešna i da treba izvršiti reviziju sa svim novim stvarima koje sam otkrio . Objasniću matematički prostor pomoću dve polazne osnove ( prirodna i realna osnova ).
Prirodna osnova
Prirodna duž je ono što vidite na slici 1 . Prirodna duž ima svoj početak i svoj kraj , ovo svojstvo prirodne duži nazvaćemo tačkama ( sl.2). Prirodna duž je osnova dužine ( prirodno značenje ) . Dve i više prirodnih duži spajaju se tačkama .
[S1] - prirodna duž [Sn] - je matematička činjenica
[S2] - tačka ( prirodno značenje )
[M1] - Definisanost prirodne duži . Dve tačke (AB) i dužina (a)
[Mn] - Definisanost objekta - može biti statična ili dinamična Tačke ćemo obeležavati velikim slovima , duž ( dužinu ) malim slovima
Fajlovi:
5477399.png
(8.4 Kb)
Poruku je menjao/la msbiljanica - Nedelja, 30.10.2011, 6:10 PM
|
|
| |
|
post # 2 | 31.10.2011 , 10:01 PM
|
Ja nisam ukapirao sta je poenta owog teksta, mada matematika mi nikad nije isla. . .

|
|
| |
|
|
post # 4 | 03.11.2011 , 9:54 PM
|
Mozda je nekome obecao nesto, pa je ovako sve lijepo poslozio, i sliku i tekst
Jedino to je najvjerovatnije, jer ovaj tekst nema cilj vec to da nekome objasnjava 
MK4
|
|
| |
|
Par reči o sebi
|
post # 6 | 03.11.2011 , 10:18 PM
|
Šta je pisac ovim hteo reć'?
|
|
| |
|
post # 7 | 03.11.2011 , 10:52 PM
|
Ovo je njegov vid matematike u koja bi se trebala ili jeste ucila, a koliko mi je poznato jedina slicnost imedju ajmo da kazemo Srdjanove matematike i danjasnje je rastucim i opadajucim nizom, mada danasnja matematika je jednostavnija.
Prepostavka:dva i više sabiranja mogu se napisati u skraćenom obliku Proces: 5+(.0)2=5 5+(.1)2=5 5+(.2)2=5 5+(.3)2=5 5+(.4)2=6 5+2=7 __________ 5+(.015)2=5f4.17 5+(.315)2=517 5+(.0_315)2=5f2.17
Sto dovodi do toga da vec taj problem ima na netu na svim mogucim forumima gde se zeli samo zbuniti mlad mozak koji je naucen drugacije.
~~ Ubi me prejaka rijec! ~~ ~~ Nista se ne zavrsava, sve se menja! ~~
|
|
| |
|
post # 8 | 04.11.2011 , 3:01 AM
|
@Leksi u jbt. tek sad nista ne razumem 

|
|
| |
|
post # 9 | 04.11.2011 , 1:50 PM
|
Quote (MolderFBI) @Leksi u jbt. tek sad nista ne razumem
Veruj ni ja, jer danas je mnogo pojednostavljena matematika, a ova je malo zamrsenija. Iako, kad se malo prostudira nije toliko tesko samo je opsirno.
U principu, covek je htio da kaze kako je danasnja matematika GRESNA I OGRANICENA. Time je htio reci da je svedna na minimum, i da treba da bude opsirna kako bi ubila i najmanju kicmenu mozdinu dok razmislja o resenju jednog zadatka 
~~ Ubi me prejaka rijec! ~~ ~~ Nista se ne zavrsava, sve se menja! ~~
|
|
| |
|
|
post # 11 | 04.11.2011 , 4:02 PM
|
Quote (jaobrate) Lelele ja s ovu ogranicenu nadrlja a kamoli s tu zamrsenu....pa to kad bi se uvelo ne bi imala pozitivna ocena. Jedan moj drug kaze da su na ovoj obicnoj u njihovoj skoli od 105 djaka u generaciji,101 imali jedinice...
Razumem te. Matematika ili se voli ili ne voli, sredine nema. I da, ako se nema odlican profesor koji ce svojim predavanjima da ucenika zainteresuje da uci matematiku onda je to baceno vreme, i to je najveca steta nastavnika i profesora sto ne znaju da prenesu ljubav i znanje iz matematike na ucenike, samo misleci da se strgoca nesto postici.
Svaki dan ako se uradi minimum po 5 zatadaka tj. da vezba, mora da ima 2 iz matisa pa taman sekire padale s neba.
~~ Ubi me prejaka rijec! ~~ ~~ Nista se ne zavrsava, sve se menja! ~~
|
|
| |
|
|
post # 13 | 06.11.2011 , 4:24 PM
|
Ja ovo ne kontam nish 
|
|
| |
|
post # 14 | 07.11.2011 , 0:11 AM
|
ma ko ce da lupa glavu...AJNSTAJN je umro...a od racunanja jedino mi novci idu od ruke...
|
|
| |
Par reči o sebi
|
post # 15 | 07.11.2011 , 0:33 AM
|
Quote (Leksi) U principu, covek je htio da kaze kako je danasnja matematika GRESNA I OGRANICENA. Time je htio reci da je svedna na minimum, i da treba da bude opsirna kako bi ubila i najmanju kicmenu mozdinu dok razmislja o resenju jednog zadatka
Nemoj da mi vraćaju ovu matematiku!!! Jedva s ovom izlazim, na kraj!!! 
|
|
| |