Sta studirate?
|
|
|
post # 1 | 25.08.2011 , 8:57 PM
|
Šta studirate (ili ste studirali)? Zašto baš to? Koliko ste zadovoljni onim što ste upisali? Jesu li vaša očekivanja ispunjena? Šta očekujete posle fakulteta?
|
|
| |
|
post # 2 | 25.08.2011 , 9:20 PM
|
menadžment . bio sam najbolji student prva 2 mjeseca keve mi -.-
|
|
| |
|
post # 3 | 25.08.2011 , 9:27 PM
|
Quote (maestro) menadžment . bio sam najbolji student prva 2 mjeseca keve mi -.- e kolega svaka cast jer si polozio Marketing ???
Veliki izumitelj, pronalazac, hemicar, spy, 007, u svojoj labaratoiji studira:
ELEMENT: Zena SIMBOL: Ze PRONASAO: Adam ATOMSKA TEZINA: Optimalna 54kg. Ali varira od 40-200 kg. UCESTALOST ELEMENTA: Vece kolicine se mogu naci u urbanim sredinama.
F i z i c k e o s o b i n e:
Povrsina obicno presvucena premazom u boji Prokljuca odjednom, mrzne se bez razloga Topi se ako se primeni odgovarajuci postupak Neukusna je ako se pogresno proba Element se retko nalazi u devicanski cistom stanju Vice ako se primeni pritisak na pravo mesto
H e m i j s k e o s o b i n e:
Lako se jedini sa zlatom, srebrom, i drugim plemenitim metalima i kamenjem Absorbuje velike kolicine skupih materijala Moze da eksplodira iznenada bez predhodnog upozorenja i bez poznatog razloga Ne rastvara se u vodi ali joj se akativnost znatno uveca ako se natopi alkoholom Najefikasniji poznat element za smanjivanje kolicine novca koji covek ima
N a j c e s c a u p o t r e b a:
Pre svega kao ukras, narucito u skupim sportskim automobilima Odlican medikament za relaksaciju Vrlo efikasno sredstvo za ciscenje
I z v r s e n i o p i ti:
Pocrveni kada se zatekne bez ambalaze Pozeleni kada se stavi pored boljeg uzorka
O p a s n o s t i:
Veoma opasan element osim u rukama strucnjaka Ilegalno je imati vise od jedne, mada se moze posedovati i vise pod uslovom da se drze na razlicitim lokacijama, sve dotle dok elementi ne dodu u direktan kontakt jedan sa drugim.
:censored:
Poruku je menjao/la impi - Cetvrtak, 25.08.2011, 9:28 PM
|
|