Magazin

Početna » Magazin » 2013 » April » 13

Marku Zakerbergu se ovo ne sviđa: Aplikcije za "četovanje" polako ubijaju Fejsbuk
Sve je više aplikacija za četovanje i slanje poruka koje zamenjuju društvene mreže poput Fejsbuka i Tvitera, a i Gugl se sprema za lansiranje svog vlastitog čet servisa pod imenom “babel”. Istraživanje koje je obuhvatilo pet hiljada američkih tinejdžera otkrilo je da, u odnosu na prošlu godinu, 10 odsto manje tinejdžera kaže za Fejsbuk da im je “najvažniji” sajt.

Takođe, vidi se manje interesovanje i za Tviter, Jutjub, Gugl plus, Fflikr, a jedini koji beleži rast je Pinterest.

Gugl je ove nedelje nekoliko puta demantovao vesti da namerava da kupi WhatsApp servis za milijardu dolara, a pored toga kruže i glasine da radi na svojoj vlastitoj aplikaciji za četovanje po imenu “babel”.

Mnoge nove aplikacije za četovanje nude slične sadržaje, omogućavajući korisnicima da prave svoje lične profile, grade mreže prijatelja i dele fotografije, video snimke i muziku. Među najpopularnije spadaju “kik” i “whatsapp”, a među njima su i “kakao tok” kompanje “Kakao Ink” i drugi.


Nekad neprikosnoveni Fejsbuk dobija ozbiljnu konkurenciju na tržištu aplikacija za mobilne telefone
Kombinujući elemente slanja poruka i društvenih mreža, aplikacije omogućavaju korisnicima pametnih telefona da u najkraćem roku razmenjuju sve, od kratkih tekstualnih poruka do lascivnih slika i klipova sa jutjuba.

Fejsbuk, sa milijardu korisnika, ipak i dalje ostaje najpopularniji vebsajt na svetu, a njegov postepeni ulazak u sve mobilnih telefona načinio je od njega najkorišćeniju aplikaciju za pametne telefone.

Međutim, širom Silicijumske doline, investitori i insajderi kažu da postoji velika mogućnost da bi aplikacije za slanje poruka mogle da ugroze fejsbukovu dominaciju u narednih nekoliko godina.

SMS ili Fejsbuk, pitanje je sad



Šef Fejsbuka Mark Zakerberg demonstrira mogućnosti "Fejsbuk houma"
Ipak treba reći i da mnogi od onih koji koriste te nove aplikacije i dalje ostaju na Fejsbuku, tako da nema drastičnih znakova da ova gigantska socijalna mreža gubi svoje mesto na tržištu.

- Sve više ljudi šalje poruke i pozive nego što ide na društvene mreže. Ako kompanija dominira u tom saobraćaju, onda je to po definiciji stvarno nešto veliko - kaže Rič Majner, partner u Gugl Venčursu koji je investirao u MessageMe čije sedište se nalazi u San Francisku.

Nova poruka za Fejsbuk: Gotov si!



Džejson Robinson, 15-godišnji gimnazijalac iz Njukasla, kaže da je aplikacija za poruke “kik” “oborila s nogu” sve njegove prijatelje pre šest meseci.

On najčešće koristi tu aplikaciju na svom androidu jer mu je to najlakši put za besplatno slanje različitih vrsta multimedija, a, kako sam kaže, koristi je oko 200 puta dnevno. “Kik” je, inače, od svog lansiranja 2010. godine osvojio 40 miliona korisnika.

IZVOR


Badboy
13.04.2013
630
glasova: 1





Samo registrovani korisnici mogu upisivati komentare.
[ Registruj Se | Uloguj se ]

PROČITAJTE I...
Misteriozna masa motrila je na krevetac: Kada je ugledao ovaj prizor na kameri, ...
Nećete verovati kako danas izgleda jeziva devojčica iz Kruga! (VIDEO)
Da li ste znali da najpoželjniji holivudski muškarci imaju slovenske krvi?
Šta je paraliza sna
ŠOKANTNO! Predozirali se pred detetom
Đoković: To je Gael, kriv sam, ali i u finalu!
Kinezi spremaju bogatu ponudu za Mourinha!?
Sevilla 'četvorkom' osigurala finale s Barcelonom
ZenFone Max - Asusov smartphone sa 5.000 mAh baterijom
Napokon: otkrivena "druga" Zemlja


PORUKICE


NOVO NA FORUMU
Moj sajt
smitke u Moj Sajt
Turizam
smitke u Turizam
Koji auto vozis?
smitke u Automobili
Vasa konekcija speedtest.net
smitke u Internet konekcije i klijenti